ZWRÓCENIE UWAGI NA PROBLEM

Niech zwrócą uwagę na uczniów, którzy mają problemy lub odznaczają się niezwykłymi możliwościami. I niech odpowiedzą sobie na kilka pytań: „Czy mam uczniów o osiągnięciach przewyższających klasę, do której chodzą, lub pozostających na poziomie klasy niższej? Czy mam uczniów, którzy wyraźnie zachowują się bardziej lub mniej dojrzale niż rówieśnicy? Czy któryś z uczniów wykazuje szczególnie małą lub szczególnie dużą wytrwałość w nauce? Czy któryś z uczniów jest nadzwyczajnie twór­czy?” Zwykle oczekuje się, że nauczyciel potrafi wskazać kolegom odpowie­dzialnym za pracę z takimi dziećmi uczniów charakteryzujących się nie­przeciętnymi osiągnięciami w nauce, niezwykłym zachowaniem, wytrwałością oraz umiejętnościami twórczymi.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone