ZWIĘKSZENIE PROPORCJI CZASU

Wspomniane badania kalifornijskie wykazały, że jeśli nauczyciel przy­dziela więcej czasu na pewne partie materiału, uczniowie lepiej uczą się ich. Wyniki uczenia się zależą także od proporcji czasu zajętego (proporcja ta to tyle, co procent czasu zajętego liczony od czasu przydzielonego); uczniowie, którzy sprawniej wykonują zadania w czasie zajętym, uczą się więcej od tych, którym wykonywanie zadań przychodzi z trudem. Na koniec badacze stwier­dzili, że pięć rodzajów czynności nauczyciela wpływało korzystnie na zwięk­szanie czasu wykorzystanego: diagnozowanie, przydzielanie zadań, prezentowanie materiału, nadzorowanie pracy ucznia i sprzężenie zwrotne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone