ZGŁASZANIE SIĘ DO ODPOWIEDZI

Stale zgłaszał się do odpowiedzi, ale nauczyciel wywoły­wał zawsze kogoś innego. Kiedy wreszcie pozwolono mu się wypowiedzieć, uczniowie śmiali się, śmiał się nauczyciel, nim uczeń zdołał do końca przed­stawić swój pogląd. To był inny przykład: kiedy uczeń zmienił zachowanie, uczył się lepiej, ale inni (uczniowie i nauczyciel) podtrzymali swoje uprzednie oczekiwania, które nie pozwoliły spostrzec postępów ucznia. Cooper i Good (1983) informują, że efekt skamieniałych oczekiwań występuje obecnie częś­ciej niż efekt samospełniającego się proroctwa, a tym samym stanowi wyma­gający rozwiązania problem dla nauczycieli zabiegających o ukształtowanie efektywnych, wielokulturowych klas.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone