ZDOLNI UCZNIOWIE

Zdolnym uczniom, którzy wcześniej skończą pracę, trzeba zapełnić z pożytkiem pozostały czas. Wszystkie te porządkowe czynności trzeba zaplanować i przyzwyczaić do nich klasę.Poszczególne lekcje wymagają przystosowania do możliwości dzieci niepeł­nosprawnych i uzdolnionych, podobnie jak do indywidualnych właściwości uczniów w ogóle. Potrzebna jest w tym względzie współpraca z pedagogami specjalnymi zatrudnionymi w szkole.Często da się zastosować metodę uczenia się we współpracy, zarowno po to, żeby poprawiać wyniki nauczania, jak i po to, by pomóc zwykłym uczniom i uczniom o specjalnych potrzebach poznać się i polubić.Na podstawie rekomendacji przygotowanych przez Krajowy Ośrodek Informacyjny dla Niepełnosprawnych Dzieci i Młodzieży (National Informa­tion Center for Handicapped Children and Youth) można podsunąć kilka wskazówek, jak nauczać uczniów z niewielkimi zaburzeniami uc2;enia się i zachowania w klasach integrujących.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone