ZAJĘCIA W SZKOLE WYŻSZEJ

Aby to zrozumieć, pomyślmy o zajęciach w szkole wyższej z różnych przed­miotów i o tym, jakie obowiązki w rozmaitych sytuacjach są nakładane na słuchaczy. Na przykład kiedy byliśmy uczniami, czegoś innego oczekiwano od nas podczas wykonywania doświadczenia z chemii, a czego innego, gdy musieliśmy dokonać pogłębionej analizy komedii Szekspirowskiej. Podobnie wymagania, jakie nakłada na nas w trakcie nauki antropologii zadanie zrozumienia kultur przedpiśmiennych, są różne od tych, które trzeba spełnić, aby zrozumieć rolę rewolucji przemysłowej w dziejach Europy. Wynikające z zadań dydaktycznych wymagania mogą być różne w ob­rębie tego samego przedmiotu nauczania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone