ZADAWANIE PRAC DOMOWYCH

Jednym ze sposobów przedłużania czasu wykorzystanego jest zadawa­nie prac domowych. Kiedy uczeń w domu ćwiczy opanowane umiejętności, więcej czasu pozostaje na lekcji na zajęcie się uczeniem. Prac domowych nie można zadawać lekkomyślnie i przeznaczać na błahostki. Jeśli nauczyciel nie ceni sobie pracy domowej, nie będzie jej cenić uczeń. Oto trzy ogólne wskazówki, jak zadawać prace domowe:Uczniowie powinni być w stanie pomyślnie odrobić lekcje. Praca domowa nie może być dalszym ciągiem nauczania, lecz przedłużeniem ćwiczeń lub przygotowaniem do pracy na następnej lekcji. Trzeba informować rodziców, na ile mają interesować się pracami domowymi dzieci. Czy oczekuje się od nich, że będą pomagać dzieciom w znajdywaniu odpowiedzi na trudne pytania, czy po prostu powinni zapew­nić spokojną atmosferę, w której uczniowie odrobią lekcje? Czy mają spraw­dzać wykonaną pracę? Czy orientują się, jak często i w jakim wymiarze są zadawane prace domowe?

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone