ZA NAUCZANIEM WIELOKULTUROWYM

Ktoś mógłby zapytać, dlaczego szkoły powinny przejmować się proble­mami ogólnospołecznymi. Nieuczciwie, a nawet nierealistycznie byłoby ocze­kiwać, że szkolnictwo usunie nierówności. Przeciwko takiemu mniemaniu wytoczyć można przynajmniej trzy argumenty.Po pierwsze, kwestia ta powinna stanowić przedmiot troski każdego obywatela, na którym spoczywa obowiązek pracy dla dobra publicznego, a więc i obowiązek rozwiązywania także tych problemów. A skoro jesteśmy obywatelami, którym w udziale przypadło nauczać innych, musimy podjąć edukację wielokulturową jako część przypadających na nas powinności.Po drugie, Amerykanie głęboko wierzą w moc wykształcenia. Wykształ­cenie przynosi w życiu sukcesy — ekonomiczne, polityczne i kulturalne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone