WYKORZYSTANIE PRZESTRZENI

Na początku roku większość nauczycieli podejmuje decyzję, jak ustawić meble w swojej klasie. (W niektórych szkołach średnich nauczyciele przecho­dzą w ciągu dnia z klasy do klasy, nie muszą więc zajmować się meblami.) Rozmieszczenie mebli może wpływać na czas wykorzystany, a tym samym na uczenie się. Najpierw’ trzeba zorientować się w liczbie i rodzaju mebli, który­mi można dysponować. Czy krzesła połączone są z pulpitami, jak to często bywa w szkołach średnich? Czy używa się krzeseł i stolików? Czy można zdobyć większe stoły na kąciki przedmiotowe? Czy jest więcej stolików i krzeseł niż uczniów? Czy są szafy na książki i gabloty ścienne? Warto upewnić się, czy jest w szkole magazyn ze zbędnymi meblami.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone