WYKORZYSTANIE CZASU

Badania nad wykorzystaniem czasu w klasie opisane w tym rozdziale podpowiadają, jak można upewnić się, czy uczniowie opanowują materiał. Niekiedy trudno to stwierdzić bez użycia sprawdzianu. Skoro jednak badania wykazały korelację osiągnięć uczniowskich z czasem wykorzystanym, nauczy­ciel, rzuciwszy okiem, by sprawdzić, czy uczniowie są zajęci zadaniem i czy zajmują się nim z powodzeniem, może ocenić, czy opanowali materiał. Jeśli ilość czasu wykorzystanego jest znaczna, uczniowie przypuszczalnie opano­wują przedstawiony im materiał, a jeśli nieduża, należy przedłużyć czas przeznaczony na dany temat, zmienić sposób nauczania lub uczynić treść nauczania mniej trudną.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone