WSKAZANIE WYNIKÓW

Wyniki te wskazują, że uczniowie o niskiej pozycji socjoekonomicznej mają umiejętności werbalne, które w warunkach typowej klasy szkolnej mogą pozostać nie wykorzystane. Jak w przypadku każdej grupy kulturowej, ludzie o niskim statusie społeczno-ekonomicznym zachowują się w sposób właściwy ich grupowej kulturze. Nauczyciele należą do klasy średniej i ocze­kują zachowania właściwego członkom tej klasy, a kiedy uczeń o niskiej pozycji społeczno-ekonomicznej zachowuje się odmiennie, jak ilustrują to przytoczone badania, opinia nauczycieli o jego możliwościach ulega pogor­szeniu. Spodziewając się po takim uczniu mniej, nauczyciel inaczej kształtuje z nim interakcje, w rezultacie osiągnięcia szkolne uczniów z rodzin o niskiej pozycji społeczno-ekonomicznej są gorsze.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone