W PRZEPROWADZONYCH BADANIACH

W badaniach przeprowadzonych kilka lat później Barak Rosenshine (1980) wykazał, że trzeba brać pod uwagę nie tylko czas przydzielony przez nauczyciela na nauczanie, lecz także czas rzeczywiście zajęty przez uczenie się. Czas przydzielony wpływa na osiągnięcia uczniów, w jeszcze większym jednak stopniu zależą one od tego, ile czasu spędza uczeń na czynnościach ukierunkowanych na zadanie.Chociaż wiele badań nad czasem zajętym przeprowadzano w szkołach podstawowych, ich wyniki dotyczą także szkół średnich. Na przykład jeden z zespołów badawczych (Rutter i in. 1979), prowadząc badania podłużne w 12 londyńskich szkołach średnich, stwierdził, że gospodarowanie czasem oraz oczekiwania nauczycieli są ważnym czynnikiem podnoszenia wyników uczenia się.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone