W PRAKTYCE

Im poważniejsze upośledze­nie, tym więcej czasu uczeń spędza w grupach specjalnych, a w ostateczności przechodzi do szkoły specjalnej stałego pobytu. W praktyce większość dzieci niepełnosprawnych objętych nauczaniem integrującym jest upośledzona w stopniu niewielkim i przynajmniej część dnia spędza w zwykłych klasach. Program powinien zawierać dane o aktualnych osiągnięciach szkolnych dzie­cka, określenie dalekich i bliskich celów nauczania, plan ich osiągnięcia, informację o czasie przeznaczonym na pobyt w zwykłej klasie i plan ocenia­nia postępów. Co roku program jest aktualizowany.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone