SPRZYJAJĄCE OTOCZENIE

Otoczenie sprzyjające nauce charakteryzuje się:ogólnym klimatem życzliwości, w którym uczniowie mają pozytywny stosunek do siebie, swoich partnerów i klasy jako grupy,strukturami i procesami, które zaspokajają potrzeby uczniów i spra­wiają, że uczniowie wytrwale zajmują się zadaniami dydaktycznymi, współ­pracując z nauczycielem i z kolegami,opanowywaniem przez uczniów umiejętności społecznych, niezbęd­nych, aby sprostać poznawczym i społecznym wymaganiom otoczenia.Desygnaty wielu pojęć koniecznych, aby zrozumieć środowisko klasowe, nie są łatwe do zaobserwowania. Należą do nich psychospołeczne procesy zachodzące w umysłach członków społeczności klasowej (nauczyciela i uczniów) oraz w „obyczajach ’ grupowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone