SKIEROWAĆ NA WŁAŚCIWĄ DROGĘ

Nauczyciel może skierować na właściwą drogę potrzebę afilia­cji, jeśli zastosuje któryś z następujących sposobów:Autorom zależy, i słusznie, by wykazać, że stadia te niekoniecznie muszą następować w ustalonej kolejności. Niektóre z nich powtarzają się wielokrot­nie w ciągu roku szkolnego. Kiedy do klasy przychodzi nowy uczeń, po­wraca kwestia członkostwa. Stosunki władzy są niestabilne i zmieniają się nieustannie wraz z rozwojem uczniów i ich umiejętności społecznych. Jakieś większe wydarzenia o społecznym charakterze powodują zmiany w klasie narzucają potrzebę powtórnego negocjowania norm związanych z celami dydaktycznymi i osiągnięciami uczniów. Stadia te nie są zamknięte w określonych ramach czasowych.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone