RÓŻNE KONFIGURACJE

Najważniejsze, żeby nauczyciel wypróbowywał różne konfiguracje. Trze­ba jednak pamiętać, że każda z nich narzuca swoiste reguły uczestniczenia w lekcji, które trzeba wyraźnie uświadomić uczniom. Podczas nauczania bezpośredniego na przykład nauczyciel zwykle prosi uczniów o podnoszenie ręki, nim zadadzą pytanie lub odpowiedzą na pytanie; kiedy ławki są usta­wione w koło, nauczyciel podczas dyskusji może zachęcać uczniów, żeby zabierali głos bez podnoszenia ręki. Nowości wprowadzane przez nauczyciela mogą zdezorientować uczniów, pamiętających reguły obowiązujące w po­przednio stosowanej konfiguracji. Reguły i sposoby zachowania podczas rozmaitych zajęć w klasie to taki sam temat nauczania jak każdy inny i tak samo trzeba go nauczyć. Uczniowie zatem muszą opanować także sposób przechodzenia od pracy w jednej konfiguracji do drugiej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone