PRZYJĘTA PERSPEKTYWA

Na poprzednich stronicach opisaliśmy istotne właściwości społecznego życia klasy. Przyjęta perspektywa ukazywała klasę jako złożony system spo­łeczny i ekologiczny, w którym zachowanie uczniów i nauczycieli jest wyni­kiem wzajemnego oddziaływania jednostkowych potrzeb i instytucjonalnych ról. Z interakcji tych powstaje klimat klasy, który z kolei po części wyznacza stopień współpracy między uczniami oraz ich zaangażowanie w uczenie się. Niektóre z cech społecznych klasy, w rodzaju wielowymiarowości i gwałtow­ności zdarzeń, prawdopodobnie w niewielkim stopniu zależą od nauczyciela. Przynajmniej w najbliższej przyszłości klasy wciąż będą zatłoczone, a. nauczy­ciele będą musieli nauczyć się radzić sobie z gwałtownym tempem zdarzeń.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone