PRZEZ GŁOŚNIK

Przez głośnik nadawano komunikaty, trzeba było też przeprowadzić zbiórkę pieniędzy, co zajęło następne 8 minut. Czas przydzielony wyniósł ostatecznie 23 minuty wobec 40 minut czasu planowanego. Obserwator zauważył następnie, że uczniowie byli podekscyto­wani. W trakcie pracy indywidualnej rozmawiali i bawili się z kolegami, podczas gdy nauczyciel był zajęty pracą z pojedynczymi uczniami. Co więcej, wielu uczniów nie uważało, kiedy nauczyciel tłumaczył przy tablicy nowy materiał. Tak więc czas zajęty czynnościami ukierunkowanymi na uczenie się wyniósł już tylko 12 minut.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone