PRODUKTYWNE WYKORZYSTANIE CZASU I PRZESTRZENI

Ograniczone jest jedno i drugie, ale to na czasie nauczycielom zalezy bardziej, to zasoby czasu decydują o celach kształcenia. Pod wpływem presji czasu nauczyciele rozważają wydajność nauczania: „Jak mógłbym powiększyć czas zajęty, a więc czas, który uczniowie spędzają ucząc się danego materiału?” Przestrzeń, którą gospodaruje nauczyciel, jest także ograniczona, jednak większość uczących nie kwapi się żądać jej powię­kszenia ani rozwazać jej znaczenia dla efektywnego nauczania. Wykorzy­stanie przestrzeni nie zachęca, jak to dzieje się z czasem, do wyścigów, ale raczej do rozważnego eksperymentowania z różnymi sposobami zagospoda­rowywania klasy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone