PROCES DYDAKTYCZNY

Nauczyciel dysponuje wieloma strategiami nauczania, za pomocą których może kształtować klasę wielokulturową. Na przykład na każdej lekcji ma okazję posługiwać się metodami, które pomogą uczniom z odmiennych kul­tur opanowywać bardziej efektywnie materiał i lepiej poruszać się w kulturze dominującej. Odwoławszy się do wiedzy uprzedniej, nauczyciel może pomóc uczniom połączyć to, czego się uczą, z tym, co już wiedzą. W ten sposób uczniom łatwiej będzie zobaczyć podobieństwa i różnice między kulturami i osiągnąć stan dwukulturowości. Aby to się udało, nauczyciel musi mieć informacje o uprzedniej wiedzy uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone