PROBLEM OCZEKIWAŃ

Ciekawe, że klasy z ciągów pośrednich bardziej przypo nały ciąg wyższy pod względem celów i czynności uczniów. Innymi słowy, uczniowie z mniejszości rasowych i etnicznych prędzej otrzymają wartościowe wykształcenie, jeśli uczą się w klasach o zróżnicowanym poziomie.Na koniec — nauczyciele przejawiają odmienne wzory mterakcj z uczniami należącymi do mniejszości i z uczniami należącymi etnicznej, i to bez względu na rasę samego nauczyciela. Uczniom grup mniejszościowych stawia się mniej pytań, krócej czeka na ich odpowiedz, rzadziej nagradza się ich i zachęca (Gay 1974). Do problemu oczekiwań nauczyciela i zróżnicowanego traktowania uczniów wrócimy .

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone