POZIOM ZAINTERESOWANIA

Poziom zainteresowania. Motywacja osiągnięć jest w oczywisty sposób powiązana ze stopniem zainteresowania uczniów danym zadaniem dydak­tycznym. Zarówno materiał nauczania, jak i sposób pracy nad nim stwarza nauczycielowi duże możliwości nawiązywania do zainteresowań uczniów. Hunter (1982, s. 19—20) podaje taki przykład: „Odnosząc materiał do realiów klasy i posługując się imionami uczniów: «Wyobraźmy sobie, że Janek przedstawił argumenty za wyborem swojego przyjaciela, a Karol chciałby zmienić swoje stanowisko…». Albo: «Marysia ma karnację typową dla ludzi z Północy, a Zuzia dla pochodzących z Ame­ryki Łacińskiej».

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone