PODSTAWA DO OCENY

Nauczyciele muszą bardzo uwazac, żeby nie potraktować takiego posługiwania się językiem jako podstawy do negatywnej oceny zdolności ucznia, nawet jeśli ich zamiarem jest pomóc uczniowi pewniej władać standardowym angielskim. Torrey (1983) stwierdza, że nauczyciel powinien okazać szacunek dla języ­ka, jakim uczeń posługuje się w domu. Znaczy to, że jeśli uczniowie używają tego języka w klasie, wskazane jest, by nauczyciel wspólnie z nimi analizował podobieństwa i różnice między tym językiem a standardowym angielskim, nie uwłaczając ojczystemu językowi ani dialektowi uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone