PIENIĄDZE NA PROGRAMY

Skoro wydaje się tyle pieniędzy na te wszystkie programy, dobrze jest wiedzieć, czy się sprawdzają, a jeśli tak, to które najlepiej i jakie ich elementy  najbardziej podnoszą wyniki uczenia się. Drugim i trzecim pytaniem zajęli sie Stallings i Kaskowitz (1974).Badaniami objęli 108 klas pierwszych i 58 trzecich, w których nauczyciele stosowali siedem różnych programów. Trzykrotnie przeprowadzono obser­wację nauczycieli, następnie obserwowano wybranych uczniów. Zbadano osiągnięcia uczniów w zakresie matematyki i czytania. Analiza wyników pozwoliła stwierdzić, który z siedmiu programów i jakie właściwości nauczania według owych programów w największym stopniu przyczyniły się do osiągnięć uczniów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone