PATRZENIE NA SYSTEM

Jak pamiętamy, Getzels i Thelen na życie w klasie patrzą jak na system społeczny, w którym głównymi wyznacznikami zachowania uczniów są ich osobiste potrzeby i indywidualne interesy wniesione do szkoły i do grupy społecznej rozwijającej się w miarę narastających interakcji między uczniami i z nauczycielem. Z ekologicznej perspektywy Doyle’a lekcja i składające się na nią czynności stanowią, jak widzieliśmy, główną część życia klasy. Z obu tych punktów widzenia ważne jest ukształtowanie korzystnego dla uczenia się środowiska, w którym uczniowie współpracują ze swoimi nauczycielami i w którym są pochłonięci nauką. Prosta to rada, w opinii nauczycieli jednak spraw ć, żeby uczniowie zajęli się materiałem nauczania, to jedno z najtrud­niejszych zadań, jakie składają się na kierownicze funkcje.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone