NOWY PRZEPIS

Nowy przepis został uchwalony i dzieci wniosły pierwszą wpłatę. Ich działalność rozwija się. Uzyskały dotację na zakup drzewek, starają się o  reperację chodników. Dwunastoletnia Kory Hansen powiada: «Nauczyliś- my się, jak urządzony jest świat i że dzieci też mogą go zmieniać»”.Chociaż na szkolną praktykę edukacji wielokulturowej wpływają przeko­nania i koncepcje ideologiczne, to całkiem bogata jest literatura naukowa dotycząca tego, co rzeczywiście spotyka w szkole dzieci pochodzące z róż­nych kultur, i tego, jak najlepiej z nimi postępować. Z literatury tej wybie­rzemy teraz przykłady badań, by zorientować się, jakiego rodzaju wskazówki podsuwają. Przykłady dotyczyć będą każdej kategorii uwzględnianej w edu­kacji wielokulturowej: rasy, grupy etnicznej, języka, płci, klasy społecznej, dzieci o specjalnych potrzebach.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone