NIESIONY REZULTAT

Zachodzi on wtedy, gdy nauczyciel, odczytawszy prawdziwie możliwości ucznia, postępuje wobec niego zgodnie z trafną diagnozą, ale nie zmienia swoich oczekiwań, nawet jeżeli uczeń z czasem poprawi się albo pogorszy. Nietrudno przypom­nieć sobie takie przypadki z własnego doświadczenia. Wyobraźmy sobie, że ktoś jest doskonałym uczniem z języka angielskiego. Zawsze skrupulatnie przygotowuje wypracowania; są jasne, obfitują we wspaniałe opisy. Zawsze dostaje szóstki. Pewnego razu, przytłoczony nawałem obowiązków, jakie zwaliły się na niego po wywołanej grypą nieobecności w szkole, napisał wypracowanie pospiesznie, niestarannie i bezmyślnie — po prostu żeby mieć je z głowy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone