NAUKA W SZKOLE

W szkole natomiast muszą uczyć się matematyki rozbitej na osobne algorytmy, z których każdy trzeba wyćwiczyć, nim zostanie użyty do rzeczywistych problemów. Dzieci przyzwyczajone do uczenia się w kontekście zwyczajnych sytuacji czują się zdezorientowane nauczaniem pozakontekstowym. Kultury różnią się także tym, co uznaje się za przyczynę danego za­chowania (atrybucje). Uprzejmy uśmiech traktowany jest jako przyjacielski w jednej kulturze, w innej oznacza chłodną odprawę. Jeśli uczeń pomaga w nauce koledze, jedni odbierają to jako pomoc, inni jako chęć ściągania. Błędnie przypisane zamiary mogą niewątpliwie przeszkodzić w porozumieniu między ludźmi z odmiennych kultur.Wśród tylu rozbieżności nietrudno o konflikt między uczniami i nauczy­cielami należącymi do różnych kultur. Uświadamiając sobie po prostu te źródła nieporozumień, ograniczymy ryzyko zakłóceń w porozumiewaniu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone