NAUCZANIE INTEGRUJĄCE

Nawet gdyby nauczanie integrujące nie było narzucone prawem, należało­by je wprowadzać. Niesie ono bowiem dodatkowe korzyści pedagogiczne, nie tylko usuwa dyskryminację. Na przykład dzieci niepełnosprawne, obserwując i naśladując swoich zdrowych kolegów, mają okazję nauczyć się właściwych sposobów postępowania w sytuacjach społecznych i nauki szkolnej. Będzie z pożytkiem dla dzieci zdrowych, jeśli na własne oczy zobaczą możliwości i ograniczenia swoich niepełnosprawnych kolegów. Tym samym korzyści odniesie środowisko szkolne i — szerzej — społeczeństwo.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone