NASUWAJĄCE SIĘ PYTANIA

Nasuwają się w tym miejscu dwa pytania: Jak rodzą się początkowe oczekiwania i jak zostają zakomunikowane uczniom? Spotykając ludzi, w klasie czy gdziekolwiek indziej, odnosimy jakieś wrażenia. Nauczyciel spostrzega ubiór uczniów, ich język, właściwości fizycz­ne, umiejętności społeczne. Informacje o rodzinie ucznia, wiadomości po­chodzące ze szkolnej dokumentacji także mogą, nawet nim nauczyciel spotka ucznia, wywołać pewne wrażenia i ukształtować oczekiwania. Jeśli począt­kowo wrażenie jest trafne, nie stanowi to problemu. Problem powstaje wów­czas, gdy początkowe wrażenie jest chybione i staje się źródłem fałszywych oczekiwań, co z kolei wywołuje odmienne traktowanie ucznia przez nauczy­ciela.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone