NA PAPIERZE

Na papierze lub z oddali klasy mogą wydawać się takie same, w rzeczywistości jednak każda klasa jest niepowtarzalna niczym odcisk palca. Każda klasa wytwarza własne wewnętrzne sposoby postępowania i schematy interakcyjne i narzuca własne ograniczenia. Wygląda to tak, jakby uczniowie postępowali zgodnie z jakimiś wyimaginowanymi wytycznymi, jakby wytyczne te kontrolowały zachowanie w grupie. Choć dzień bywa niepodobny do dnia, jest coś stałego w każdej klasie, coś, co wyłania się z jej historii”.W zależności od tego, jakie struktury dydaktyczne nauczyciel narzuci klasie i w jaki sposób będzie wywoływać procesy społeczne, będzie po­stępować rozwój grupy i utworzą się normy regulujące społeczny i poznaw­czy aspekt uczenia się.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone