KLIMAT SZKOŁY

Według nich fizyczne aspekty klimatu szkoły okazują się najmniej ważne. Zauważyli jednak, że we wszystkich tych szkołach było jasno, a na ścianach i murach nie było rysunków ani napisów. Boster (1985) wspomina, że w badanych z różnych okazji efektywnych szkołach nie notowano aktów wandalizmu, a Rutter z zespołem (1979) stwierdzili, że troska o wygląd klas w szkołach średnich idzie w parze z wyższymi osiągnięciami uczniów.Nauczyciele w znacznym zakresie sprawują kontrolę nad zasobami czasu i przestrzenią przeznaczoną na nauczanie. Chociaż muszą, przynajmniej w średnich szkołach, podporządkować się ustalonej długości jednostki lekcyj­nej i me są w stanie powiększyć powierzchni klasy, i tak mają wiele możliwo­ści wyboru. Między czasem i przestrzenią, którymi dysponuje nauczyciel, istnieje warta uwagi różnica.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone