KLIMAT KLASY

Klimat klasy odnosi się do ogolnego etosu lub atmosfery: powstaje wskutek interakcji pomiędzy po­trzebami i motywami jednostek a instytucjonalnymi rolami i oczekiwaniami. Cechy społeczne klasy pomagają formować zachowanie; są to: wielowymia­rowość, jednoczesność, gwałtowność, nieprzewidywalność, jawność i prze- szłosc. Procesy społeczne określają, jak wyglądają stosunki interpersonalne, grupowe: oczekiwania, władza, atrakcyjność, normy, komunikowanie się spójność. Struktury społeczno-dydaktyczne nadają kształt pojedynczym lek­cjom i zachowaniu podczas tych lekcji; są to struktury zadania, celu, nagród.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone