KAŻDY Z RODZAJÓW CZYNNOŚCI

Badaczki odkryły, że chociaż osobno każdy z pięciu rodzajów czynności składających się na nauczanie bezpośrednie i zwiększających czas wykorzy­stany musi być wykonywany równie dobrze, to łącznie mogą one tworzyć rozmaite, równie efektywne kombinacje. Żadna z metod nie okazała się bardziej od innych skuteczna. Skuteczni nauczyciele podchodzili do swoich zadań na różne sposoby, na różne sposoby wykonywali wyliczone tu czynno­ści, ale wszyscy robili to świetnie i z powodzeniem utrzymywali uwagę uczniów na zadaniu będącym przedmiotem lekcji. Dzień szkolny nie trwa wiecznie. Żeby przedłużyć czas uczenia się, nau­czyciel zadaje lekcje do domu, jak zresztą żądają tego przepisy w niektórych stanach i okręgach szkolnych. Rezultaty badań nad efektywnością prac do­mowych nie są jednoznaczne.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone