KAŻDE NIEPEŁNOSPRAWNE DZIECKO

Na każde niepełnosprawne dziecko okręg szkolny otrzymuje dotację z funduszu federalnego, z tego powodu proces diagnozowania dzieci wzbu­dza w szkołach poruszenie. Kontrowersyjny pozostaje wciąż sam proces diagnozowania i stosowane obecnie sposoby oceniania upośledzeń. Zwolen­nicy diagnozowania uważają, że pomaga ono nauczycielom wyjść naprzeciw specjalnym potrzebom uczniów niepełnosprawnych i przysparza środków materialnych tam, gdzie są najbardziej potrzebne. Uznając słabości obecnego systemu diagnozowania i przypisywania do określonych form kształcenia specjalnego, twierdzą, że rezygnacja z niego byłaby równa wylaniu dziecka : razem z kąpielą.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone