JEDNOLITY PROGRAM

Na przykład w większości szkół historia przedstawiana jest głównie z perspektywy społeczeństw zachodnich. Niektó­rzy przekonują, że jest to historia mężczyzn z klasy średniej i wyższej. Trzeba więc do programu historii włączyć temat albo nawet całe kursy {^święcone dziejom kobiet, Murzynów i zwyczajnych ludzi z zachodnich i’ nie tylko zachodnich społeczeństw. Informacje o poszczególnych kulturach grupowych mają być dokładne. Dotyczyć mogą literatury, historii, zwyczajów i wkładu tych kultur w dorobek i kształt społeczeństwa globalnego. Innym ważnym elementem takiego podejścia do edukacji wielokulturowej jest otwarta pre­zentacja i analiza ucisku, jakiemu poddane są kultury grupowe.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone