ISTOTA PROBLEMU

Charakterystyczne dla ery powojennej zjawiska społeczne sprawiły, że w szkole jak w soczewce naraz skupiły się trzy ich skutki: uznanie, że grupom mniejszościowym działa się krzywda, chęć naprawienia owych krzywd i ożywianie dumy z dziedzictwa kulturalnego grup rasowych i etnicz­nych, co w efekcie wzmogło zainteresowanie się edukacją wielokulturową. Świadomość, o czym była mowa w rozdziale 1., że Stany Zjednoczone stają się w coraz większym stopniu społeczeństwem wielokulturowym, że grupy mniejszościowe będą wkrótce stanowić większość w populacji uczniów, oraz narastająca konieczność, by wszystkie kultury rozumiały się i szanowały wzajemnie, to czynniki, które podtrzymują zainteresowanie nauczycieli edu­kacją wielokulturową.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone