ILOŚĆ CZASU

Badania pokazały także, że ilość czasu przydzielona na tę samą partię materiału bywa bardzo różna u poszczególnych nauczycieli. Nawet w okrę­gach szkolnych, w których wszyscy nauczyciele byli obowiązani przeznaczać taki sam, określony przez władze okręgu czas na pewne przedmioty, różnice w czasie przydzielonym były wręcz zasadnicze. Z badań wyniknęło także, że nawet jeśli czas przydzielony był taki sam, to czas zajęty był różny; niektóre z tych różnic wiążą się z umiejętnością utrzymania ładu w klasie przez nauczyciela oraz ze składem uczniów. Na przełomie lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych rozpoczęto duże ogólnokrajowe przedsięwzięcie Projekt Fory (Project Headstart). W ramach tego projektu okręgi szkolne otrzymały pieniądze na opracowanie i realizację j programów dla małych dzieci upośledzonych pod względem społecznym.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone