GOSPODAROWANIE PRZESTRZENIĄ

Wcale też nie jest łatwiej gospodarować przestrzenią. Rozważmy na przy­kład, jak nauczyciel mógłby poprowadzić dyskusję. Mógłby wraz z uczniami usiąść w kole, co pozwoliłoby wszystkim na równoprawny udział w dy­skusji. Mógłby, jak zwykle to się robi, posadzić uczniów w rzędach. Byłby wtedy postacią centralną — adresatem lub nadawcą wszystkich wypowiedzi. Jeżeli uczniowie siedzą w rzędach, dyskusja nie odbywa się między nimi, ale pomiędzy pojedynczymi osobami a nauczycielem. Sposób zorganizowania przestrzeni w klasie wpływa zarówno na schemat komunikacji, jak i na udział we władzy.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone