EFEKTYWNI I DOŚWIADCZENI

Efektywni, doświadczeni nauczyciele często decyzje o wykorzystaniu cza­su i przestrzeni podejmują niemal automatycznie. Wydają się wiedzieć jak wykorzystać pomieszczenie, by uczenie się i kierowanie klasą przebiegało jak najlepiej. Wydają się wiedzieć, ile czasu potrzebują uczniowie na opanowanie trudnej partu materiału. Początkujący nauczyciele natomiast wykonują te ważne funkcje kierownicze z mniejszą pewnością. Na dalszych stronach piszemy o niektórych sposobach wykorzystania czasu i przestrzeni. Planowanie wymaga od początkującego nauczyciela, by rozważył, ile czasu przeznaczyć na poszczególne tematy i czynności. Wciąż musi sobie stawiać pytania: „Czy starczy mi czasu, żeby zrobić coś jeszcze? Czy nie za dużo czasu przewidziałem na to zadanie?”

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone