DZIECI Z MNIEJSZOŚCI ETNICZNEJ

Dzieci z mniejszości etnicznych w nieproporcjonalnie małej liczbie uczestniczą w formach kształcenia zdolnych. Metody, za pomocą których stwierdza się szczególne zdolności, nie są rzetelne. Wiele metod nauczania stosowanych wobec utalentowanych, w rodzaju metody badań zespołowych  i strategii myślenia wysoko zorganizowanego, nadaje się i dla przeciętnych uczniów. Szkoły organizujące kształcenie dzieci zdolnych nie otrzymują, w przeciwieństwie do | szkół prowadzących formy kształcenia specjalnego, dodatkowych pieniędzy | od rządu federalnego.W związku z nauczaniem dzieci o specjalnych potrzebach na nauczyciela j spadają liczne obowiązki, z których wiele pokrywa się z jego zwyczajnymi zadaniami. Nauczyciele powinni umieć rozpoznać ucznia niepełnosprawnego j oraz ucznia uzdolnionego i skierować ich do odpowiednich specjalistów.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone