DYSPONOWANIE CZASEM

Dysponowanie czasem w klasie jest przedsięwzięciem ogromnie skom­plikowanym. Wymaga znajomości programu i zasad uczenia się; trzeba też * znać wszystkich swoich uczniów i opanować umiejętność gospodarowania czasem. Przede wszystkim zaś wymaga zdecydowania, by „przerobić” okreś­lone tematy programowe, i wiary, że uczniowie zdołają się ich nauczyć.Badania nad gospodarowaniem czasem są całkiem dobrze rozwinięte, dużo mniej wiadomo natomiast o gospodarowaniu przestrzenią. Ważna jest tu na pewno elastyczność. Elastycznie trzeba podchodzić do rozmieszczania stanowisk uczniów, stolików, tablic. Na podstawie badań trudno byłoby jednak przewidywać, jak decyzje w tym względzie wpłyną na zachowanie się uczniów i uczenie się. Owszem, wyłaniają się z badań jakieś zasady, wciąż jednak zagospodarowanie przestrzeni i rozmieszczenie stolików pozostaje dla f skutecznych nauczycieli przedmiotem eksperymentowania.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone