DUŻO PYTAŃ

Następujące czynności korelowały ujemnie z przedłużaniem czasu wyko­rzystanego i z osiągnięciami uczniów:udzielanie wyjaśnień na prośbę uczniów,częste reprymendy za niewłaściwe zachowanie.Czy przedostatni z tych wyników nie wydaje się dziwny? Czy znaczyłoby to, że nauczyciel nie powinien odpowiadać na pytania uczniów, kiedy przy wykonywaniu zadania napotykają trudności? Najprawdopodobniej wynik ten sygnalizuje, że uczniowie stawiają wiele pytań, jak pracować wtedy, gdy nauczyciel albo nie objaśnił dostatecznie zadania, albo gdy zadanie jest zbyt trudne. Pamiętajmy, jak ważne jest dla uczniów, by praca nad materiałem i nauczania przynosiła sukces. Jeśli zadania są dla nich zbyt trudne, będą dużo pytać. Nauczyciel, który otrzymuje dużo pytań, jak wykonywać zadanie, powinien rozważyć, czy nie zwiększyć proporcji nauczania bezpośredniego lub nie obniżyć stopnia trudności zadania postawionego uczniom.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone