DROGI DO EDUKACJI WIELOKULTUROWEJ

Jaki jest najlepszy sposób, z którego mógłby skorzystać początkujący nauczyciel, przystępując do kształcenia wielokulturowego? Na to pytanie pedagogowie odpowiadają różnie przede wszystkim dlatego, ze opierają się na różnych założeniach i wartościach, oraz dlatego, że podejmują je z roż­nych stron. Edukację wielokulturową można i należy wprowadzać do szkół na wiele sposobów. Niżej opiszemy pięć z nich. Są one rezultatem analizy wartości wielokulturowych, jej celów i działań podejmowanych w środowisku szkolnym, wykonanej przez czołowych w tej dziedzinie badaczy (Sleeter, Grant 1988).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone