DLA WIĘKSZOŚCI PEDAGOGÓW

Dla większości pedagogów termin edukacja wielokulturowa oznacza uznawanie istnienia i wartości oraz zrozumienie wszystkich grup kulturo­wych, a także opanowywanie umiejętności pracy ze zróżnicowanymi grupami uczniów. Niektórzy uczeni wolą podkreślać aktywny pierwiastek pojęcia; prócz wrażliwości, zrozumienia i umiejętności interpersonalnych należy doda­tkowo widzieć w nim bezpośrednie działanie polityczne.To tym siłom, które stały u źródła ruchu praw obywatelskich w Ameryce, za granicą zaś — ruchów na rzecz równości i wolności, a przynajmniej niektórym z nich, zawdzięczamy pojawienie się pojęcia edukacji wielokul­turowej.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone