DLA POCZĄTKUJĄCYCH

Początkujący nauczyciele, którzy przystosowują swoje klasy do kilku czynności przebiegających równocześnie i niezależnie, powinni pamiętać o następujących radach:Jeśli między kącikami przedmiotowymi (ośrodkami) nie ma wyraźnie wytyczonych ścieżek, uczniowie będą się przepychać, aby przejść do innego kącika. Według danych z badań jedną trzecią do jednej drugiej powierzchni klasy należy przeznaczyć na takie „ciągi komunikacyjne” (Prescott, Jones, Kritchevsky 1967).Przedmioty stanowiące wyposażenie kącików nie powinny być ukryte przed wzrokiem uczniów, by nie leżały bezużytecznie.Duże, otwarte przestrzenie zachęcają uczniów do brutalnych zabaw.Liczba uczniów we wszystkich kącikach nie powinna być większa, niż pozwala na to wyposażenie. Uczniowie powinni mieć łatwy dostęp do wyposażenia; wyposażenie należy przechowywać na wysokości zbliżonej do tej, na której pracują uczniowie (podłoga, stolik).

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone