CZYNNIKI MOTYWACYJNE ZALEŻNE OD NAUCZYCIELA

Madeline Hunter (1982) stwierdziła, że na szereg czynników warunkują­cych motywację nauczyciel może wpłynąć, może je modyfikować. Czynniki te nie są od siebie niezależne, nie jest też tak, aby któryś z nich był ważniejszy od pozostałych. Przeciwnie, wchodząc z sobą w związki, łącznie mogą pod­nieść motywację do nauki.Poziom napięcia. Jednym z czynników motywacji jest poziom napięcia, jaki w uczniach wytwarza osiąganie danego celu uczenia się. Napięcie jest połączone ze stresem. Jeśli uczniowie uznają zadanie za zbyt łatwe albo to, co już w danym zakresie umieją, za wystarczające, niewielką będą czuli ochotę, by wykonać zadanie i niedużo włożą w nie pracy. Z drugiej strony — jeżeli zadanie jest zbyt trudne lub zbyt mocno stresuje ucznia, wtedy stres stanie się elementem dominującym w sytuacji, a na uczenie się zostanie 1 j przeznaczona tylko resztka energii.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone