CELE I NAGRODY

W tym miejscu wystarczy powiedzieć, że infor­macja zwrotna powinna trafiać do ucznia jak najszybciej (poprawione spraw­dziany oddajemy uczniom następnego dnia), powinna być jak najdokładniej­sza (stopień i opisowe uzasadnienie oceny) i niewartościująca (lepiej powie­dzieć uczniowi: „Zamiast słowa «gdzie» należało użyć słowa «dokąd»” niż: „Co się z tobą dzieje? Dziesiątki razy mówiliśmy, kiedy używać «gdzie», a kiedy «dokąd»”). Zadawane prace można projektować tak, aby miały wbudowane sprzęże­nie zwrotne. Szczególnie dobrze nadają się do tego magnetowidy i kom­putery osobiste. Struktury rywalizacyjne prowa­dzą do porównywania się uczniów i relacji zwycięzca — pokonany. Głów­nym czynnikiem sprawczym sukcesu stają się wtedy zdolności uczniów, nie zaś ich wysiłek. Struktury zespołowe prowadzą do wzajemnych zależności między uczniami, a sukces jest przede wszystkim wynikiem wysiłku uczniów włożonego we wspólną pracę.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone