CECHY SPOŁECZNE KLASY

Oddziałując na siebie, czynniki społeczne i psychologiczne wyznaczają zachowanie w klasie i kształtują określony klimat klasy. Albo, upraszczając nieco, interakcje społeczne w klasie są rezultatem reagujących na siebie indywidualnie motywowanych ludzi w środowisku społecznym.Model zaproponowany przez Getzelsa i Thelena pomaga rozważać społe­czne życie klasy w kategoriach ogólnych. Pokazuje nauczycielowi, że za­chowanie w klasie jest w pewnej mierze rezultatem interakcji ludzkich we­wnątrz systemu społecznego; każda część tego systemu wpływa na to, co dzieje się w innych częściach. Niewiele płynie z tego szczegółowych infor­macji o tym, co nauczyciel może napotkać w klasie. Ostatnio uczeni opraco­wali koncepcję bagatszą w szczegóły i bardziej pomocną dla nauczyciela.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone