BIBLIOGRAFIA BADAŃ

Nad innymi jednak cechami klasy, takimi jak: procesy społeczne, zadania, uczestnictwo, struktury celu i nagradzania, nauczyciel może rozciągnąć kon­trolę. Pod ręką nauczyciela procesy te i struktury nabierają kształtu i trwają; od niego zależy, czy otoczenie społeczne sprzyja uczeniu się. O tym, jak wywiązywać się z tego zadania, mówimy na dalszych stronach .Bibliografia badań dotyczących korzystnych warunków społecznych ucze­nia się jest bardzo szeroka i pochodzi z wielu obszarów: pedagogicznej psychologii społecznej, nauki o grupach społecznych, nauki o motywacji, badań nad społecznym kontekstem nauczania, psychologii organizacji. Nie zamierzamy tu dokonywać przeglądu całej literatury.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone