ATMOSFERA POMIESZCZENIA

Atmosfera pomieszczenia (klasy) może wpływać na postawy i zacłiowanie się uczniów. Skuteczni nauczyciele dążą do stworzenia ciepłego pogodnego i pociągającego środowiska dydaktycznego. Jak się zdaje, nie ma bezpośredniego związku między hałasem i pwarem a uczeniem się. Dopuszczalny poziom hałasu można określić, jeśli weźmie się pod uwagę, co nauczyciel pragnie osiągnąć i nad jakimi zadaniami pracują uczniowie.Z punktu widzenia zadań dydaktycznych wykorzystanie czasu i prze­strzeni wiąże się ze sobą. Skuteczni nauczyciele eksperymentują z wykorzys­tanym czasu i przestrzeni oraz są elastyczni w przyjmowaniu rozwiązań. Wiedzą, ze każda grupa uczniów jest inna, zatem plany zagospodarowania czasu i przestrzeni muszą być dostosowane do okoliczności.

 

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Cześć, mam na imię Ewelina i z zawodu zajmuję się nieruchomościami. Dlatego postanowiłam założyć ten blog, aby się z wami podzielić informacjami, które posiadam 🙂
© Wszelkie prawa zastrzeżone